Merhabalar ben normalde özel hastaneye gidiyorum bugun sadece ilacyazdirmakicin devlete gittimiki hafta once ozelde 6haftalik gebelik demisti bugun devlette 7haftalik gebesin dedi zaten cihazımız çok eski kalp atişinida seçemiyorum şuan 10 gun sonra gel dedi.Uygulamada 9+1 gösteriyo hangisine güveniyim ben şimdi😐Benim gibi hem devlet hem ozele gidip hafta farkliligi olan varmi?