Arkadaşlar merhaba ben 6+1 haftalık gebeyim ikizlere 🙏🏻 bir tanesinin kalp atışlarını duyduk çok şükür fakat diğerinin kese boyutu diğerine yakın ama içi boştu. Doktor haftaya belli olur dedi bu arada vajinal da kontrol etti ama kesenin içinde bebek yok dedi. Size sormak istediğim acaba ikizlerde daha sonradan kesenin içinde bebeği oluşan var mı? Çok üzüldüm diğer miniğimi göremeyince. Çok şükür Allahım nasip etti bir tanesini duyduk ama diğer miniğimi de duyar mıyım var mı böyle örnek duyan kızlar?