Arkadaşlar Aralık ayında günleri değerlendirdik fakat 1 ocakta adet oldum fakat adet bitiminden sonra normalde hiç olmaz 1 hafta boyunca kahverengi akıntı geldi ,adet sonrası sma testi sonucu beklemeye karar verdik ve korunmalı ilişki yaşadık ,normalde 29 ocakta adet olmam gerekiyor (düzenli bir adetim var )
22 ocakta ic çamaşırımda akıntı vardı peçeteye silince kan gibi geldi ama ped taktim ve iki gündür gelen giden yok sadece kahverengi bir iki akıntı oldu ,hiç adet belirtim de yok ağrı vs ne olabilir sizce kan vermeli miyim yani normalde de hiç günü şaşmayan ve normal sekilde kanaması olan bir adet yaşarım