Kızlar basit bi kaşıntı şikayeti ile gittiğim hastanede karaciğer enzimleri tavan yapmış olarak yatışım verildi. Gebelik kolestazıymış adı. Az öncede ultrason ile muayene oldum karaciğer taşı varmış henğz doktorla görüşme imkanım olmadı bundan sonra nasıl yol izlenicek bilen var mı