TheMother Etrafımdaki herkesi kıskançlıktan bahsetmemeleri için uyardım, kıskanıyor falan dedirtmedim ve hiçbir zaman ben seni daha çok seviyorum kardeşini daha az seviyorum gibi şeyler söylemedim. Eşimin tarafı biraz müzümsüzdür işte oğluma biz seni seviyoruz onu sevmiyoruz falan demelerine de müsade etmedim. Kardeşini sevmek istediği zaman sürekli sevdirdim bak kardeşim sana bakıyor sana gülüyor elini tutmak istiyor gibi şeyler söyledim, çok şükür abiside hemen alıştı. Daha çok küçük olduğu için elbette ki bazı zamanlar vurma eylemlerinde bulundu, o zamanlarda da aşırı tepki göstermedim böyle böyle alıştı çok şükür 🤲🏻 Sizde yanında kıskançlıktan bahsedilmesine müsade etmeyin, küçük bebeğinizle ilgilenirken bir yandanda büyüğünüzle ilgilenmeye çalışın Allah’ın izniyle zorluk çekmezsiniz 🤲🏻