Ben stok yapmadım pişik durumu falan olabiliyor elimde kalmasın diye. Ama ilk etapta kullanmak üzere sleepy aldım 2-3 küçük paket. Hatta onu da 2 numara aldım. 1 numarası 2-5 kg 2 numarası 3-6 kg yazıyor ama kullananlar genelde kalıbı küçük dedi hep.
İlk çocuğum 3,6 kg doğmuştu. Bu da o civarda doğarsa 2 numaradan başlarım direkt. Son haftalarda ultrason kilosu 3 kg altında olursa da 1 numara alırım 1 paket.