gizem-cbn bende merak ediyorum
Doktorum bir problem yok diyor ama her zaman düşüncesinde kalıyorum. Ben en son gittiğim 27.haftalık, kafası 29 gösteriyordu, ama vücüt haftasiyla uyumlu. Doktor her hangi bir problem olabilir falan demedi. Olabilir öyle şeyler dedi. Başka hamile arkadaşım öyle de yaşandı, acaba neden hep sordum.