14+6 dayım suanda sürekli kaşınıyorum belirli bölgeler karın ve meme bölgesi agirlikli olarak kasımaktan cizmisim heryerimi bir daha önceki dönemde bacaklarım cok kasiniyordu bu normal bir sey mi acaba ? Hastaneye gittim ama kullandigim bir catlak kremi alerji yapmis olabilir dedi Lierac kullaniyordum biraktim 3 gün kullanmayacagim kaşıntım hafifledi gercekten ama hala bazen bacagım ya da göbeğim cok kasiniyor ..