tugcesakzci Minik122020 kan verin 14 gün gecikmesi normal değil reglin. Kan negatifse kadın dopum uzmanına görünün kist vs oluşumu olabilir. Bel ağrısı belirti olabilir fakat ayak ağrısı diye bir gebelik belirtisi yok.