twintwo Merhaba arkadaşlar ben ikiz bebeklere hamileyim 20 gün önce muayene geldıgimde bebeklerden birinde direnç artışı var dediler ve hastaneye yattım 20 gündür yatıyorum yarın çıkmayı düşünüyorum böyle bişey yaşayıp bebeği sağlıklı doğan varmı?