38+1 olduk. 30 ocak sezeryan tarihimiz vaktinde ve sağlıklı gelsin inşallah, 3. Sezeryan olacak ve nasip olursa artık ben tüplerimi bağlatacağım. Hikayem pozitif olursa yazıp uygulamaya veda edeceğim. Dualarınızı bekliyorum, doğum esnasında herkese de dua edeceğim. Sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲❤