Elos Gulllll 10 kg’a kadar bişey olmaz diye okumuştum. Eğer riskli bir durumunuz yoksa. Kanama ağrı olmazsa bişey olmaz canım
Melike26 Gulllll neden bile bile kendinize zarar veriyorsunuz ki.. sonrasında üzüleceğiniz şeyler yapmayın. Rabbim korusun kanama yoksa bişey yoktur sanıyorum
Aysnr08 Gulllll hamile olduğumu bilmeden ağır koliler kaldırdım ev tasiyoduk allah koruyor canım iyi düşün uzan soluna dinlen gecmis olsun💐
Aysebkr1258 Gulllll ben 10. Haftamda rahat 15 20 kilo olan koliyi kaldırdım düşük tehlikesi olduğum haftalardı çok şükür hiç bişeyim olmadı Rabbim koruyor onları merak etmeyin ayaklarınızı yükseğe uzatın Uzanın bişey olmaz Allah’ın izniyle
Filiz35 Canım bende 24 haftalık iken ev taşıdım mecburen bi çok ağır eşya taşıdım ağır iş yaptım Çok şükür Allahıma birşey olmadı 35 haftalık su an içini ferah tut