erikliturta günaydınlar 🌸 daha yeni hamile sayılır ve bugün sabah uyandım kalçam ve belim tutulmuş gibi ağrıyor eğilmekte yürümekte zorluk çekiyorum bu neden olabilir? bilen var mıı
Miraykader erikliturta rahim dendir benimde olmuştu ilk başlarda 20 gün sürdü oturtamıyordum bişey taşıyamıyordum ağrıdan
cansuko7 erikliturta ben de 7 haftalık hamileyim 5. haftadan beri geceleri kasık bel ağrısından uyuyamıyorum. ilk hamileliğimde de böyle olmuştu doğuma kadar geçmedi çok zorlanmıştım. inşallah o kadar uzun sürmez:(
Cemre44 Bende 7 haftalığım biraz yorulsam kasık ağrısı ardından kalça ağrısı yaşıyorum kalçamın içi acıyor sanki nasıl değişik bi şey anlatamam
MomyAsli_ İlerleyen zamanda magnezyum başlar doktorunuz geçmezse ben başladım çünkü gece ağrıdan uyku uyuyamıyorum belim ağrıyor yan yatınca altta kalan bacağımın tarafındaki kalçam ağrıyor magnezyum başladı ve spor yürüyüş yap dedi 17 haftalık suan
Zeynepkrkytlli MomyAsli_ ben de 15haftalikken başladı magnezyum verdi geçmedi d3verdi geçmedi fiziğe gittim b12verdi geçmedi en son kalp damara gittim meğer bacağımda pıhti varmıs şimdi iğne verdi onu kullanıyorum Allah yaşatmasın ama aklımızda olsun geçmezse Çoğu bebekten diyo ama doktorlar bu haftalarda gebelikten olmaz diyo ben topalliyodum Şu an 21haftaligim topallamam geçmedi ama ağrılarım hafifledi