Zeyyoo Arkadaşlar bugün doktora gittim cinsiyet için geçen ay erkek dedi bu ay belli değil ne erkek ne kız diyemiyorum dedi. Perinatolojiye yönlendirdi, bu aya kadar belli etmesi lazımdı dedi, neden böyle dedi acaba, bu durumu yaşayan var mı ?
Zeyyoo Mervekus2402 şuan 19 haftalık. Genelde bir şey çıkmıyor ama yine de siz yaptırın zaten detaylı haftası şuan dedi. Ultrason fotoğrafı net değil.
tubadgn011 Mervekus2402 Mervekus2402 https://mutluresim.com/image/ncdcJj Ultrasondan anlıyor musunuz aynısı benim başımda da var