Esmaninannesi ben de33 haftalık yeni oldum sanki bu günlerde hem biraz daha sarımsı hem de kokulu gibi idrarda kaçak çıkmıştı çok az ama o normal dedi doktor şimdi bir hafta sonra tekrar tahlil vereceğim bakalım o zaman ne çıkacak haftaya doktoruma gideceğim zaman sorarım ben de