Benim doktorum ilk haftalar sorun yok rahat ettiğin gibi yat dedi sonra 7. Ata girerken sola yatın orda karın boşluğu olduğu için rahat durur bebek dedi yatamiyorsaniz saginiza yatın dedi. Ama sağda ana toplar damarlar olduğu için baskı yapıyormuş ve mide yanmasi ağrısı vb sorunlar yasayabiliyormusuz. Bizim sağlığımız için sol daha güvenli yani. Sirt üstü de uyurken tansiyonumuz düştüğü için bebeğe giden oksijen azalirmis bu yüzden sürt üstü önerilmiyor , bir süre sonra bel sirt agrisi yaşaniyormus zaten yatamiyormusuz. Yüz üstü de ben yatmak istemiyorum bebeğin kordonu falan dolanacak diye korkuyorum Allah korusun. Arada dinlenmek için sirt üstü yarı oturur vaziyette uzanıyorum bebegim oyle hareketleniyor içim rahat ediyor.