Aysemm44 alerji olmadığından emin olun gripmiş gibiyseniz sesiniz grip gibi ve oksuruk varsa bogazınız gıdıklanıyor gibi oluyorsanız alerji olabilir. Ben elma pekmezi yiyorum yatmadan şiddetli öksürüğüm oldugunda gece yatmadan bir tatlı kaşığı yeyip yatıyordum su içmiyordum peşine ama alerjiyse bilemiyorum canım cok geçmiş olsun