Kızlar ben Mersin’in mut ilçesinde oturuyorum burada sıra randevu almak zor sıra almakta zor ben randevuma çok varken hastaneye gidip sırayla muayene oldum 10 güne bir kontrolüm var dı bu yüzden iptal etmişler ve 15 gün randevu alamıyorum …. Hastaneye gitsem tekrar sıra ile muayene olabilir miyim???