Kızlar günaydın :) 30 ocakta doktor kontrolüm var. O gün 6+3 olacağım. En son geçen hafta gittim 4+6 demişti doktor. Vajinal muayene ile keseyi gördük ama bebeği göremedik henüz çok küçük o nedenle gözükmeyebilir kesen gayet normal dedi. Şimdiki muayeneme eşim de gelmek istiyor ancak karından gözükür mü acaba? Vajinal muayene yaptırmak istemiyorum