Gelişim geriliğinden 39. Haftam da hastaneye yatışım yapıldı, hiç sancım açılmam yoktu sabah 7 gibi hastanedeydim yatışım yapıldı nst ye bağlandım alttan ip gibi birsey ile suni sancı verildi saat 9 buçuk gibi ben şanslıyım ki ilk ilaçta tuttu sancım saat 1 de sancım aşırı çoğalınca ipi çıkardılar hatta sancım hafiflesin diye vajinal yıkama yaptılar ilacın etkisi kalmasın diye dayanılmaz bir sancı kesinlikle değildi sebebi şu o saate kadar açılmam olmadı o saatten sonra kendi sancıları çok düzene girdi ama asıl acı saat 2 den sonra başladı açılma olmaya başlayınca şiddetli adet ağrısı gibi sadece açılmanız 7 cm i geçince olan sancılar biraz yoğun oluyor en azından benim öyle oldu 17.15 de bebeğim kucağımday dı ebeler mükemmel Bir iş çıkardığımı ilk doğumum olmasına rağmen kesisiz bir doğum olduğunu söylediler sadece ufak Bi yırtılma olmuş milimlik onu diktiler hiç hissedilmiyor dikiş acımıyor bilginiz olsun benim doğumum bu şekildeydi İnşallah herkes bebeğini sağ salim kucağına alır.