Burcu96 Doğduğu gün işitme testi yapıldı ve iki kulağından da kaldı canım çok sıkkın. Doktorlar yeni doğan olduğu için su vardır normal dedi ama için çok huzursuz aynı şeyi yaşayan var mı acaba 😞 6 gün sonra yine testimiz var umarım güzel sonuçlar alırız
3prens1prensesmom Burcu96 ilk gun testten gecmemesi normal kulak ici islak oldugundan. Hatta bana isitme yapan doktor ilk gun onun icin muayene bile yapilmaz gecmeyecegi bilindiginden direk rapora yazarlar demisti . Siz zaten anlarsiniz kulagina seslendignzde sakinlesirse dinlerse vs sizi duydugunu hissedersiniz . Muayene tarihi verilmistir o gunden bir kac gun oncesine kadar banyo ettirmeyin kulak ici islak kalirsa yine gecmez😌
Hopefulmom Burcu96 benim kızımda ilkini geçemedi ikinciyi geçti hiç korkmayın içiniz ferah olsun normal diyorlar
neanladinyurdagull Burcu96 ilk çocuğum 2 kez kaldı sonra başka büyük Hastaneye gönderdiler orada geçti 3 yaşını doldurdu şuan endişelenme canını sıkma
Gamzegll Burcu96 bizde doğdu hastahanede yapıldı ikiz kızlarım ikiside geçemedi tedirgin olunca test yapanlar şuan bu koridorda test yaptığımız hiç bir bebek geçemedi normal kulaklarında sıvı var çünkü dedi hatta bende madem böyle bir şey var neden yapıyorsunuz ailelerle yok yere tedirgin oluyor dediğimde bizde anlamıyoruz sağlık bakanlığı istiyor mecbur demişti
Burcu96 3prens1prensesmom yaa çok teşekkür ederim içim rahatladı biraz umarım dediğiniz gibi o sebeple kalmıştır ilk günden normalse keşke bu testi yapmasalar insanın psikolojisini bozuyor gerçekten
Gizemkelebek Bizimkide özelde iki testtende kaldı üçüncüye gelceksiniz dediler ondanda kalırsa kendi merkezleri varmış yada eğitim araştırmaya gidicez banada dua edin geçsin büyük seslere zaten irkiliyor ama 35 db bakıyolarmış
Seyma-10 İki kes kaldı çok üzülmüştüm moralim bozulmuştu ikincisi oldu tekinden yine kaldı bebekler huzursuzlanıyor testte de hiç ses haraket istenmiyor o yüzden yanılta biliyor demişti bana doktor çok şükür üçüncüde geçti