Meervemsi Merhaba kızla 29+2 de akşam 18.30 da duyum geldi inanılmaz sancılarım başladı 10 gibi sezeryan a alındım bebeğim dünyaya geldi 1500 kg Şuan iyi fakat entübe edilebilir dediler kızımın adı Elizan Şahin dua eder misin
Pamuk Meervemsi Mervem canim benim.Burda birlikte ne güzel süreçler götürdük.Hep 28 e ulaşabisem diyordun.Hayirli uğurlu olsun.Minik kızı sağlıkla kucağına al inşallah.Kilosu da cok guzel💜
Krtcm Meervemsi canım geçmiş olsun gözün aydın inşallah sağ salim kavusursunuz benim kızımda 3 haftadır küvezde.
Ceyda Meervemsi Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın sana sabır ona güç kuvvet sağlık versin Allahım dik dur üzülme ne düşünürsen o olur unutma iyiyi çağrıştır her zaman. Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın inşallah 🩷
Meervemsi Pamuk gece doğum yaptığım için ben yoğunbakımdayım ben göremedim ama entübe edilmemiş eşim öyle söyledi
2prensesannesiiii Meervemsi allah sağ salim çıkmayı nasip etsin hastaneden canım allah size bağışlasın savaşçı bebeğini 🙏🏻