Bsss Kızlar çatlama iğnesi yaptırıp 36 saati geçtikten sonra kasık ağrısı yaşayan var mı bu durum normal mi
ssahin22 Bsss 36. saatte sol kasığımda minik minik kramplar oldu. Asıl yumurta solda demişti doktor çatlarken sanırım bu ağrıyı çektim ama çok uzun sürmedi bende ağrı kişiden kişiye değişiyor.
ssahin22 ssahin22 ertesi gün de karnımın sağ tarafında bi ağrı hissettim ondan sonraki gün vücut ağrısı oldu
Zeyela Bsss ben hiç iğne vurdurmadım kendi çatladı benim de soldaydı ama hiç hissetmedim demek ki değişiyor kişiden kişiye göre