Ervan
Fnur-3838 güngivir denilen bir şeymiş ilk hamileliğimde yaşadım antibiyotik kullanmadan geçmedi ! 2. Hamileliğimdeyim 4. Ay başı azı dişim çok ağrıdı gidip çektirdim bir kutu yine antibiyotik kullandım .Hiç çekme git doktora ilaç kullan . Bebeğe zarar vermeyen antibiyotik veriyorlar .doktorum iyi ki çektirdim dedi sen acı çekerken bebek içerde ne halde biliyo musun ilaçtan daha cok zarar beriyorsun ona dedi katılıyorum !