Merhaba sevgili anneler ve anne adayları .benim sizlere bir sorum olacaktı.ben 3 yıldır çoçuk istiyordum .sürekli hastaneye gidiyordum son adet 14 Aralık ta gittim ve bana 3 ocakta aç karnına gel dediler 3 ocakta gittim kan alındı testler yapıldı gebelik testine bakıldı gebelik yok dendi ve iğne verdiler 3 Ocak akşamı ilk iğnemi vuruldum ve 15 ocakta gebe olduğumu öğrendim fakat daha utrasyona girmedim bebeğim kaç haftalık tır bilemiyorum .