Tugcee28 haziranın 21 de doğurdum canım ilk 1 hafta uzun kollu giydirdim…5 tane yeni doğan uzun kollu arkadaşlarım hediye getirmişti bende 11 li hastane çıkışı aldım bunları giydirdim 1 haftadan sonraa şiddetli sıcak olmaya başladı …uzun kollu ince hava aldıran Çıtçıtlı badi var e bebekte ondan aldım altınada ince ayaklı alt giydirdim 1 aylık olana kadar böyle geçti ((eldivende ilk günler giydirdim şapkasınısa da) 1 aylık olana kadar böyle güzeldi sonra şiddetlendi sıcaklar yarım kollu tek çıtçıtlı badi ve şort giydirdim sadece (Ayağına çorap giydiriyordum ama kolikti sancı yapıyordu)böyle ilerledik biz şükür isilikte olmadan atlattık Muhtelemen seninde aynı olur Sende böyle al …doğunca ihtiyacına göre şekillenirsin