Kasıkta bi sağ tarafta bi sol tarafta ağrı olması ve idrarın köpüklü olup bu şekilde hamilelik belirtisi yaşayan var mı ? Reglime 4 gün var normalde adet sancım böyle olmaz yumurtlama ağrısı gibi ağrım ve yumurtlamam filan geçti? Bunu yaşayan var mı aranızda ??