Kızlar öncelikle Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Dileyen isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah🤲 Yarın kardesime tüp bebek yapılacak 3 senedir olmuyor erkek faktörü var. 1 senedir sıra bekledik çok şükür yarın hayalimiz gerçekleşecek. Tüp bebekten sonra yapılması gereken veya yapmamamiz gereken tavsiyeleriniz var mı yaşayan annelerimiz muhakkak vardır. İnşallah tutar bizde alırız bebisimizi kucağımıza Allah’m nolur nasip etsin herkesede. Bende Hala olmak istiyorum. Benim 2 tane evladım var annelik duygusu gibisi yok ama hala olmak nasıl bir duygu tatmak istiyorum. Şu mübarek günler hürmetine dualarınızda bizede yer verin kim okursa hamilelerin duası kabul olur derler nolur bizlerde dua edin🤲