Arkadaşlar 30 haftalığım çalışamaz raporu almayı düşünüyorum iznimi kullanacağım tam 32+0 da mı almam gerek yoksa ornegin 32+2 33 haftalardada alsam olur mu calisabilir almayacağım çünkü çalışamaz alacagim bi sorun olur mu ücreti almada bide ne zaman alınıyor bu ucret?