sevcan_35 ilk bebeği 4 aylıkken hamile kalmıştı, yakın aralıklı olmasınında belki etkisi olmuş olabilir. Herkesin kendi ağrı eşiğini farklı..
Dediğim gibi sancılar sıklaşmaya başlayınca son olarak duşa girip gitmek istemiş hemde son sancıların suyla biraz hafifleyeceğini düşünmüş. Duşa girmeden önce hissttiği sancılar aslında son sancılarmış, suyla beraber de iyice gevşeme olunca bebeğin kafasının eline değdiğini hissetmiş, zaten biliyorsunuz ondan sonrası daha kolay. Tabi eşi ambulansı aramış o vakte kadar, panik olmuş. İlk yardım gelince kordon vs işleri.. kontroller için hastaneye götürmüşler. Çok şükür ikisi de sağlıklı ama daha kötü bi senaryo olabilirdi.
Allah sağlıklı, kolay, hayırlı bir doğum nasip etsin 🙏