Balmommyy Çok kahve tüketen biri değilim günde küçük 1 fincan Türk kahvesi veya dibek kahve içiyorum ama 2 gündür kahve içtiğim zaman vücudumu sıcak basıyor uykusuzluk oluyor birde internette okudum gelişim geriliği yapıyormuş bebekte sizler içiyormusunuz bırakayım içmeyeyim diyorum
MadamSLN Balmommyy Kafeinsiz Türk kahvesi var ondan al, tadı aynı. Ben cay, kahve falan aşırı tiksindim ve filtre kahve çok severim ama canım ceksede içemiyorum. Yani içmemek daha iyi, dayanamıyorsan iç. Oda doktorunun önerdiği sınırda olsun.
Yenianne6706 Balmommyy tam bir kahve bağımlısıydım sabah uyanır uyanmaz bir kupa Türk kahvesi + gün içerisinde tekrar sade nescafe yada Türk kahvesi içerdim. Hamileliğimi öğrendiğimden beri haftada iki yada üç küçük fincana düşürdüm, kafein malesef zararlı. Bebeğim için sabrediyorum:)
asell13 Balmommyy bende günde 1 bazen 2 içtiğim oluyor şekersiz türk kahvesi bebeğin gelişimi haftasıyla uyumlu ona takılma ama çarpıntı vs yapıyorsa ona bişe diyemem canım
Balmommyy mhlady_2021 bende bagımlı değilim ama canım çekiyor 1 fincan içiyorum 😂 hatta Türk kahvesi acı gelirdi bana içemezdim gebelikten galiba öyle tatlı geliyor ki kokusu çok güzel kokuyor burnuma bazen gidip kavanozu açıp kokluyorum 😂😂
Violette Günde bir fincan sorun olmaz diyorlar. Ben günde 4-5 fincan içerdim. Hamile kaldıktan sonra tamamen bıraktım. Sonra kafeinsiz kahve içtim bir süre ama o da fazla işlenmiş bir ürün olduğu için tavsiye edilmiyor. Şimdi günde bir fincan normal kahveye döndüm. Hiç içmesem daha iyi düşünüyorum yine de.