zeynonunannesiiii Böyle ukala doktorla çıkabiliyor ama senin yapacak biseyin yok. Durumu açıklarsın, memnun kalırsan o doktorda devamda edersin. Ayrıca diyelim böyle bir tavır sergiledi. Sağlık bakanlığına şikayet edebilirsin. O testlere bir doktor bakacak elbet, kaldı ki senin suçun değil. Sağlık sisteminin suçu bu. Doktor yok, hasta çok. O doktorlarda biliyor bunu. Özelde bile trip atan, kapris yapan doktorlar var başka doktora gittiler diye. 😃 oysa bizim için önemli olan gebelik takibi ve süreci. Onların tavrı değil.