Kızlar selam. 39+0da dışarda biraz dolaşıp eve gelince gece sabaha karşı peçetede çok hafif bir kan gördüm. Kalktığımda klozetin dibinde adette pıhtı düşürmüşüm gibi kan oturmuştu. Yarım saat sonra tekrar aynısı oldu. Sonra azalarak kesildi ama bu seferde sabaha kadar 4-5 çamaşır değiştirecek şekilde iç çamaşırım ıslandı. Doktora yazdım önemli olmadığını nişanın geldiğini söyledi ve suyun daha miktarlı gelmesi gerektiğini söyledi. Ertesi gün akşama kadar devam edince bu durum bi gel bakalım dedi. Nst de 0 sancı asla sancım yok. Doktor alttan da muayene etti nişanın gelmiş, gelen ıslaklıkta suyun değil dedi. 40. Haftada tekrar görüşelim dedi rutin kontrol olarak 🙃 “🥲” aynı bu emoji gibi baktım öyle diyince hani hiç çıkmayacakmış gibi hissediyorum kızımı içimden😅 Bu arada nişan gelmeye devam ediyor kahverengi akıntı şeklinde, pembe su şeklinde değişiyor. Şimdi sanki kendimi dinleyince çok hafif regl sancım varmış gibi ama sonra yok oluyor. Ne zaman doğum olur sizce 🙄