Bugün sezeryana girecek bi anne adayı olarak yazmak istedim☺️ benim isteyerek seçtiğim bi şey değil bu doğum şekli. Sağlık sorunları nedeniyle çocuğuma bu şekilde kavuşmam gerekiyormuş, kaderde nasipte bu varmış. İyi ki geçmiş dönemlerdeki gibi kötü şeyler olmadan bebeklerimize veya bize bi şey olmadan bu şekilde bi doğum şekli gelişmiş ve bugün biz bunu deneyimleyebiliyoruz. Kadınız ve bedenimiz mucize gerçekleştirebilecek kapasitede, o yüzden her şeyi doğalı en güzeli tabii bu bir gercek. Sonrasında her iki doğumun da riskleri var ve burada bireysel farklılıklar devreye giriyor. Bazısı çok memnun bazısı keşke diyor. Sizin hikayenizde hangisi varsa onu görmüş olacaksınız. 💖 37.haftaya kadar normal istedim çevredekiler sezeryanı kötüledi, şimdi zorunlu sezeryana döndüm normal doğumu kötülüyorlar. Kimseyi dinleyip kulak asmayın bu süreçte. Daha uzun bi yolunuz var rahat stressiz bi gebelik geçirmeye çalışın. Sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻🧡