Hatice_70 B_eyaz benim hiç böyle çıkmadı sıfır sancı ya😭 son haftalarimdaym bide suni sanciyla olur diye korkuyorum
B_eyaz umrumdadegil nst yı çeken hemşire düzenli sancınız var hissetmiyor musunuz dedi bende yoo dedim
umrumdadegil B_eyaz ben her nstye girdiğimde değer 20lerde aşağı inmiyor doktorum sancı yok diyor daha yukarı çıkarsa sancı sayılıyor 🤷🏻♀️ sen kaç haftalıksın ki
umrumdadegil B_eyaz yani bilemedim bugün de girdim nstye seninkinden daha yüksek çıktı mesela benim doktorum normal dedi. Aynı haftadayız
umrumdadegil B_eyaz doktora gösteremedin mi? O kadar 20lerdekini hissetmezsin zaten biraz daha yükselince hissetmeye başlarsın sancıyı ben 30 40lara çıkınca artık hissediyorum
Dmrcn Düzenli sancınız var doğru alt kısma bakacaksınız fakat 20lerde çıkmış sancınız 40a çıkınca doğuma hazırlanabilirsiniz o zaman hissettirir kendini 20lerde olan sancınız gaz ağrısı gibi olur daha çok