Bir_Kul Arkadaşlar 23 ocakta kan verdim beta hcg değerim 400 lerdeydi. 24 ocakta kan verdim tekrar 500 lere çıktı. Doktor kimyasal gebelik yok dedi ama çok fazla kanama oluyor bu şekilde değeri yükselip kimyasal gebelik geçiren oldu mu
Cicek1 Bir_Kul canım ihmal etme hemen hastaneye gitmelisin bence inşallah korktuğun gibi olmaz ama bende yaşadığım için düşük yaptım sende hemen şimdi araştırma hastanesin aciline git orada nöbetçi kadın doğum oluyor
Bir_Kul Denizi3535 progestan verdiler ama kanama çok oluyor sanki ilacı boşa kullaniyormusum gibime geliyor
S12e28h46 @Serapjjj hayır ben yaşadım 1000 kadar yükseldi sonra düştü düşerken de kanama oldu ve düştü adet kanaması benziyor
S12e28h46 @Bir_Kul vardı lekelenmeler hatta krampları çok oluyordu çok ağrım oluyordu sonradan kan sökülünce hepsi geçti
Aycandemett Bir_Kul kanama derken kahve rengi ise yerleşme kanaması kırmızı kan ise tehlikeli sizinki nasıl?
Aycandemett Bir_Kul kokmayın sakin kalın yaşayacak olan bebek mutlaka yaşıyor doğuyor. Bu bebeğiniz tutunmazsa bir sonraki gebeliğinizin sağlıklı olacağına işarettir. Deneyimledim.
Aycandemett Bir_Kul ama bi doktora görünün mümkünse özel bir hastanenin doktoruna çünkü devlet hastaneleri pek ilgilenmiyor. Kendi sağlığınızı ihmal etmeyin🙏❤️