Merhaba arkadaşlar 39+4 hamileyim bu sabah nişana benzer hafif akıntı gördüm kırmızımsı sonrasında böbrek ağrısı tarzı bir ağrı ve karnımızda çember şeklinde saran bir sancı ama çok şiddetli değil sürekli devam ediyor artı ishal oldum sizce doğum belirtisi mi yoksa ishalden kaynaklı mıdır?