ldmzki Merhaba kızlar sarı akıntısı bol su içmekle geçer doktorundan böyle öneri alan var mı? Benim aylardır var doktora gittim fitil ve antibiyotik aldık 4-5 ay rahattım bugün çok yoğun bir şekilde başladı
CivcivVeAnnesi35 ldmzki benimde öyleydi bende fitil kullandım hatta fitilde 7 tane vardı doktorum 4 kullan 3 ü dursun tekrar akıntın olursa o 3 ü de kullan demişti. Sanırım sende doktoruna tekrar sormalısın belki yine fitil kullandırır.
Ezgimomssx Bende de var sarı akıntı açık sarı gibi idrar enfeksiyonu olabilir dedi idrar baktı bişey çıkmadı hala sarı akıntım var 33+2