grip çok önemli hamilelikte ben ilk gebeliğimde 37/38 haftalrımda grip oldum atlatamadım ve bebeğime geçmiş doğdugunda hem sarılık hemde kanında mikrop çıktı gripten dolayı geçmiş karnındayken dediler 10 gün hastanede antibiyotik tedavisi uygulandı dikkat edin sizde