Kızlar benim 4 buçuk yaşında bir oğlum var ve şuan hamileyim. Geçenlerde oğlum bir kardeşin olsa nasıl olurdu dedim çok güzel olurdu anne onu giydirir beraber bebek arabasına bindirir parka götürürüz dedi benim oyuncaklarımla oynar ama büyükler için olan oyuncaklarımla değil ona bebek oyuncakları alırız peluş oyuncaklarımla oynatırım dedi. Tamam ama nasıl olurdu diye sordum olacağını söylemedim sizce ben nasıl bir yol izlemeliyim 😅 bilemedim