Mervemeryem Kizlar 5 aylik hamileyim karnimda adet sancisi gbi bi sanci var goguslerimdeki sislik ve hassasiyette hissetmiyorum daha once iki kere dusuk yaptim acaba diorum karnimda oldumu bebek noldu napicagimi bilmiyorum doktora gitsemmi bi kacgun daha beklesemmi 😥😥😭😭
BeyzaXx Mervemeryem arada bir adet sancısı bana da giriyor gibi oluyor ama hareketlerini çok net hissediyorum bende 5. Aya girdim içinizi rahatlatmak için mutlaka bir gidin hastaneye
Poine Kaç haftalıksınız hareketlerini hissetmiyor Musun? Yarın sabahtan sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsin.
Mervemeryem Ewt baslamistm ama bugun hicbisey hissetmiorm ve karnimda adet olcakmisim gbi bi sanci var
Pnr8993 Mervemeryem gögüs ağrısı geçiyor bazen çıkıyor o sorun değil ama bekle bakalım çok tekme gissetmezsin ama dinlemeye çalış
Mervemeryem Tekme hissetmidum zaten ama byle arada bi donme hareketi gbi karnim segiriodu sanki 2 saatte bir fln ama smdi hic bsy hissetmiyorum
Mervemeryem Bende tekme hissetmedim ama arada bi sanki icimde bsyler hareket ettini hissediodum segirio gbi ama doktora gidicem yoksa icim rahat olmaz
GamzeCan Mervemeryem canım 20. Haftada düzenli bi sekilde hergün hissetmemen normal. 26. Haftadan sonra hergün düzenli hareket etmesi bekleniyor. Ama ağrın cook siddetliyse mutlaka doktoruna görün veya telefonla bi ara sor