aysegullozdm göğsünden süt gelmesi normal bu arada, vücudun kendini doğuma hazırlıyo şuan . Korkacak bişey yok ama kesinlikle sıkma göğsünü . Sütün büyük bi çoğunluğu da sudan oluşuyo zaten . Bebek emdikçe hem rengi hem formu değişecek sütün zamanla. Yumuşak olması önemli değil ucununda, ucu varsa ve çıkıyosa kolayca emer bebek, önemli olan doğru pozisyonda emzirmek