aysegullozdm ben kontrole gittim nst de sancım cıktı öglen saat 14. .30 civarı sonra doktor ultrason baktı bebek kanalde dedı alttan muayene edecem dedi sonra edince 3cm dedi eve gıt gece duyun gelırse gel direk yoksa sabah gel dedi benimde sabaha kadar sancım cok olmadı 11.30 da gittim valizimi falan hazırlıklarımla geldım yatış yapıldı alttan muayene oldum açıklık aynı dedi ama o sırada sancılarım başladı ebenın gösterdiği hareketleri yaptım 4cm oldu sonra doktor gelfı suyumu patlattı 5 cm oldu sonra bi ebe perine masajı yaptı o zaman işte çok zorladı beni ama açıklık 7cm oldu ve sancı 5 sanıyede bir oldu ben sezeryan diye çığlık atarken doktorum geldı kac defa sakinleştirmeye çalıştı cok iyiydi doktorum ve ebeler ama ben dayanamadım yarım saat daha dedi gitti ben 3 dk sonra tekrar çağırttım illa sezeryan diye tutturdum kabul etmedi ebeler e dedi destek atın doğurtalım beklemıcek bu kız dedi eşimde yanımdaydı onların destegı ile doğurdum dikiş atıldı malesef ben dayanamadım anestezi istedim dikişte kac dikiş diye sordum sayısız sayı yok dedi ama biraz var dikişim iyi ki sezeryan olmadım sütün geldi emzirdim yavrumu ama cok kucuk bir bebek 2600 gr olsun yınede Allah büyük 🥰