erikliturta selam 🌸 benim sat 24 Aralık ama bat 19 Ocak, buradaki hesaplamaya göre 4+3 haftalık hamileyim fakat adet uygulamamda 5+3 haftalık hamileyim. Doktor randevum 7 Şubatta. Hangisi doğru anlamadım 🤷🏻♀️ buna benzer durumla karşılaşan var mı
hunilimom Barabar aynı şey son gününden değil ilk günden son adet tarihin ne diye sorunca doktor zaten ilk günü söylüyorsun onlarda o tarihi baz alıyor oda son adet tarihi