Gebeliğin 4. Ayındayım. Karnım iyice kurudu ve kaşınıyor . Sanırım egzama. Pul pul dökülme var kaşırken. Doğal şeyler denedim,Hindistan cevizi yağı gibi. Fakat işe yaramadı. Aklımda bepanthol krem var. Fikri veya tecrübesi olan varsa yazabilir mi rica etsem?