Hilaldabaan Kızlar normalde beyaz geliyordu akıntım kusura bakmayın şimdiden ama şuan böyle jelimsi sümükümsü sarı şeklinde geliyor ya neden olabilir önceden bembeyaz dı idrar yaparken yanma vs hiç bir şey de yok veya ilişki esnasında da yok
Nur5516 Hilaldabaan idrar ve kan verin enfeksiyon varsa çıkar v Büyük ihtimal vajinal enfeksiyon olabilir sarı ve yeşil akıntıda ilaç başlıyorlar
Hilaldabaan umrumdadegil yaa bir kaç gündür öyle bol bolda su içmeye çalışıyorum grip oldum crp değerim yüksek çıkmıştı antibiyotik de kullandım aslında o ara
umrumdadegil Hilaldabaan bazen bol su içsen de oluyor malesef 🤷🏻♀️ en iyisi baktır ondan değilse normaldir
bsrablc Yine de idrar testi vermelisin benim iki gün önce karnımın solunda ağrı şikayeti ile kadın doğum acile geldim idrarda yanma vs yoktu . Test sonuçları bı çıktı idrar yolu enf dedi ve bu süreçte akıntım söylediğiniz gibiydi
bsrablc Hilaldabaan bana antibiyotik alma dedi monurol verdi bütün tanidigm herkese sordum ilaç içmeyi normalde seven bı insan değilim gebelikte hiç … İcebilirsin dedi kendi doktorum da içtim hatta eczacı muadilini verdi uromisin. Şase antibiyotik değil ertesi gün azaldı ağrım da gitti
karansmom_ Hilaldabaan valla bende hep oldu ama crp negatif, idrar testinde bakteri var ama üreme yok 🤷♀️ bi sonuca varılamadı
Hilaldabaan karansmom_ ben geçen hafta hasta oldum crp yüksek çıktı antibiyotik kullandım daha yeni bıraktım normalde beyazdı akıntım 🥹
Ecemsi Hilaldabaan benimde aynı şekilde canım ama yanma ve kaşıntı da var hemşire mantar olabilir dedi sirkeli suyla siliyorum çok iyi geliyor cuma günü kontrole gidicem krem yazdırıcam inşallah