Dönem dönem oluyordu daha çok akşamları bu aralar yine sıklaştı. Nefesim kesiliyor aşağı baskı yapıyor garip şekilde. Kafama takıyorum ister istemez. Nstde sancı çıkmadı iki hafta üst üste girdiğimde. Sık sık olunca insan acaba mı diyor. Doktorum su iç ve dinlen diyor ama bir evladım daha var mümkün değil. Aydınlatın beni yalnız olmadığımı söyleyin. İlk gebelikte yoktu böyle kasılmalarım falan.