NimetD ben kullanıyorum. Aşırı da memnun olduğum bi ilaç prilam gibi günde 3 5 tane almam gerekmedi hiç. Üstelik vitamin içerikli. Artık mide bulantım olmadığını söylediğimde doktorum vitamin içerikli olduğu için zararı olmadığını aksine fayda sağlayacağını, elimdeki ilaç bitene kadar devam edebileceğimi söylemişti. Son 3 tabletim kaldı hatta sonrasında tekrar almayacağım ben de bulantım olmadığı için. Bana iyi geldi. İlk ay 3 kilo vermiştim ilaç sonrası hızla kilo almaya bile başladım hatta artık yiyebildiğim bulantım olmadığı için. Doktorunuz da önerdiyse eğer kullanın tabii. Ben de doktorumun reçete etmesiyle kullandım.