Kızlar merhaba nasılsınız öncelikle ☺️
Benim merak ettiğim bir konu var açıkçası
Hamile kaldığımda 87 kıloydum mide bulantım çok olmadı benim sadece sabahları biraz oldu ve birşeyler yiyince de geçiyordu açıkçası şuan 98 kiloyum kiloda aldım baya bi yani şöyle diyim bu zamana kadar bebek hareketlerim dr hep narin varla yok gibiydi daha önce de bununla alakalı post açtım 30 dan sonra görürsünüz dedi ama yok anam hala o kadar narin ki az hareketli gün içinde aktif ama rahatsız edicek şekilde değil sadece bir kere güçlü hissettim o kadar şuam başı nerde ayağı nerde hiç anlamıyorum bile bazıları çok güçlü diyor ama benim bebeğim neden bu şekilde hareketlerı bende daha fazla hissetmek istiyorum ama yok ☹️ bu duruma çok üzülüyorum 30 haftalıkken gittim 1800 gramdı aslında 2 kilo olunca daha güçlü olur diye hep kendimi avuttum ama yok gece uyurum hiç tekmelerıyle uyanmadım da normal mi sizce bu kilodan mı kaynaklı dersiniz yoksa bebeğimle mi alakalı 😞