LuckyMom87 Merhabalar arkadaşlar burada yeniyim sizlere sorum olucak 4 yıllık evliyim 3 sene önce düşüğüm oldu 8 haftalıktı kürtaj olmama gerek kalmadı korunmasız bir daha olmadı heralde sürekli düşündüğümden ve şuan ilk defa 13 gün geçti adetim den bugün kan verdim yarın bakıcam ama sizlere sormak istiyorum yoğun araştırmalarıma göre şuan kasığım ağrıyor ve baş ağrısından başka belirtim yok zaten ilk gebeliğimde de belirtim olmamıştı hiç sizce hamile miyim?
Bebekkkk LuckyMom87 her şey nasip.. hamilesin desek ümit vermiş oluruz değilsin desek umudunu kırarız bence yarını bekle yorumlara bakma 🌸
Ebbruc LuckyMom87 hakkında hayırlısı olsun ama bunu maalesef burda kimse bilemez, ancak iyi dileklerde bulunabiliriz. Yarın kan sonucun sana doğru cevabı verecektir zaten. Sonuç ne olursa olsun pes etme, kendini üzüp stres yapma , denemeye devam et🌸
br2023 LuckyMom87 öncelikle hoşgeldin bence yarın test sonuçlarını bekle sonucu bizlerle de paylaş umarım hamilesindir Allah kucağını boş bırakmasın inş 🤗
LuckyMom87 Bebekkkk teşekkür ederim cnm ama okadar heyecanlıyım ki zaten aradan 3 sene geçmiş alıştım
Bebekkkk LuckyMom87 çok haklısın ama unutma 20 yıl bekleyen insanlar tanıdım Allah var gam yok üzülme dua et …
Donthappymom LuckyMom87 peki doktora falan gitmedin mi tekrar neden olmamış 🥹 bende istiyorum benimde kimyasaldan sonra olmadı daha
LuckyMom87 Donthappymom valla özele gittim canım normal dedi ve sağlıklısın yumurtalıkların da iyi demişti stresten olmuyor heralde